GTA San Andreas ožívá díky realistickým postavám vytvořeným umělou inteligencí
1. 3. 2025 by Drej
283
Žádné komentáře
Hra Grand Theft Auto: San Andreas se dočkala nevšedního oživení, a to díky postavám vygenerovaným umělou inteligencí

Hra Grand Theft Auto: San Andreas se dočkala nevšedního oživení, a to díky postavám vygenerovaným umělou inteligencí, které působí až nepříjemně realisticky. Jeden z uživatelů platformy Reddit využil několik nástrojů, aby přetvořil ikonické postavy, jako jsou CJ, Big Smoke nebo Tenpenny, do podoby generované AI. Je zřejmé, že debata o umění vytvořeném umělou inteligencí jen tak neutichne. Pokud však odhlédneme od otázek právních norem, akademických diskuzí či komerčního využití, tato technologie nabízí i prostor pro zábavu.
Například loni se na internetu virálně rozšířil generátor náhodných Pokémonů známý jako Fakemon, který fanouškům této značky umožnil vytvářet nejrůznější kapesní příšerky.
Jeden z nadšenců série Grand Theft Auto se rozhodl pomocí AI zjistit, jak by oblíbené postavy ze San Andreas vypadaly, kdyby existovaly v reálném světě.
Postavy z GTA San Andreas dostávají nový život díky AI
Na subredditu StableDiffusion se uživatel s přezdívkou AaronGNP podělil o výsledky svých výtvorů inspirovaných hrou Grand Theft Auto: San Andreas. Tento redditor uvedl, že k přeměně pixelových postav, jako jsou CJ, Big Smoke či Ryder, na téměř skutečně vyhlížející osoby použil nástroje ControlNet, Img2Img a RealisticVision. Jak můžete vidět níže, výsledky jsou přinejmenším znepokojivě působivé.
AaronGNP ve svém následujícím příspěvku popsal „základní proces“ a zmínil, že jako základ použil obrázky z wiki fandomu hry GTA San Andreas. Tyto snímky nahrál do nástrojů ControlNet a Img2Img a poté využil rozšíření z příspěvku na RealisticVision pro tvorbu svých příkazů.
Výsledky jsou nepochybně fascinující a značně realistické. Například vliv rapera Eazy-E na design postavy Rydera je nyní ještě zřetelnější. Jak čas…